Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Uzaktan eğitim büro hizmetlerinde kalite: Eskişehir’de bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Günümüzde, özel sektörden sonra kamu sektöründe de hizmet kalitesinin insanlar tarafından talep edilmeye başlaması,
araştırmaları hizmet kalitesinin ölçümüne yöneltmiştir. Özellikle çok şubeli örgütlerde bütün şubelerde ...
Lisansüstü Türk öğrencilerin kitlesel açık çevrimiçi dersleri (KAÇD) bırakma konularındaki algıları
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Kitlesel açık çevrimiçi dersler (KAÇD) son zamanlarda eğitimde çığır açan bir platformdur ve yükseköğrenimde kullanımı son
zamanlarda oldukça yaygınlaşmış bir sözcüktür. Kitlesel açık çevrimiçi dersler çeşitli üniversiteler ...
Toplumsal değişim, teknoloji ve eğitim ilişkisinde sosyal ağların yeri
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmada, toplumsal değişimin ne olduğu ve insanlığın hangi evrelerden geçtiğine değinildikten sonra teknolojinin bu
süreçteki etkisinden söz edilmiştir. Teknoloji ile ilişkisi kurulan toplumsal değişim, daha sonra ...