Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Etkinlik yönetimi ve sosyal ağ verileri ile etkinlik analizi Rock'n Coke Festivali'nin Twitter verileri ile duygu analizi örneği 

      Barış, Gülfidan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Şavlukbaş, Gizem (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
      Günümüz tüketicisi için sosyal medya araçlarının kullanımı vazgeçilmez bir hal almıştır. Tüketiciler ihtiyaç ve beklentilerini sosyal medya üzerinden özgür bir şekilde dile getirmektedir. Sosyal medya, tüketicilerin bilgiye ...
    • Malezya ve Türkiye'de İslami bankacılığın etkinlik ve performans analizleri 

      Afşar, Aslı; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Ekhlive, Mohaaaed El Benany (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
      Son yıllardaki finansal krizler, İslami finansın özellikle de islami bankacılık sisteminin ekonomik ve finansal dünyadaki önemini ve gücünü etkili bir şekilde göstermiştir. Sistemin bu gücü, akademik araştırmacılara ve ...