Konu "Perakendecilik" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Marka genişletme stratejileri ve perakendeciler açısından değerlendirilmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2006)Son yıllarda işletmeler giderek artan bir şekilde aynı marka adı ile yeni ürün ve ürün çeşitleri sunarak "marka genişleme" stratejisi izlemektedirler. Bunun ana nedeni marka genişleme stratejisinin yeni ürün sunumundaki ... -
Perakende sektöründe satışçı motivasyonu: Espark Alışveriş Merkezinde çalışan satışçılar üzerinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Günümüzde artan rekabet ortamına bağlı olarak satışçılar işletmenin amaç ve hedeflerine ulaşmasında önemli rol oynamaktadır. Teknolojik gelişmeler ve müşterilerin daha bilinçli olması gibi nedenlerden dolayı satışçıya ... -
Perakendeci kuruluşlar açısından müşteri hizmetleri tatmini ve müşteri tatmininin ölçümüne yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2000)Günümüzün yoğun rekabet ortamında, tüketici gereksinim ve istekleri çok karmaşık bir hal aldığı için, en iyi mal ve hizmetlerin sunulması perakendeciler için çok önemlidir. Bu tezin ana amacı, perakendeciler tarafından ...