Ara
Toplam kayıt 221, listelenen: 1-10
Türkiye'de konut finansmanında alternatif öneri olarak kooperatif ipotek bankası
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Ülkemiz için konut önemli ve edinimi güç olan bir tüketim malıdır. Bugün gelişmiş ülkelerde bulunan konut edinimi yollarını incelediğimizde, bütün bireylerin kullanabileceği yerleşmiş bazı sistemler uygulandığı görülmektedir. ...
Türkiye'de ilk defa halka arz edilen bankacılık sektörü hisse senetlerinin uzun dönem fiyat performansları
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Bankacılık sektörünün sorunları pek çok bilimsel yayında sıklıkla dile getirilmiştir. Varolan sorunlara farklı açılardan çeşitli çözüm önerileri sunulmuş durumdadır. Bu sorunların en önemlilerinden birisi de özkaynak ...
İlişkisel pazarlama çerçevesinde alıcı ve tedarikçi arasındaki ilişki kalitesi ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Son yıllarda pazarlama alanında görülen en büyük değişimlerden biri işlem yönlü anlayışın yerini ilişki yönlü bir anlayışa bırakması olmuştur. Günümüzde işletmelerin müşterilerine sunduğu düşük fiyat, yüksek kalite ve iyi ...
Kurumsal yönetim modeli olarak paydaş yaklaşımı : kamu ve özel hastane karşılaştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Son yıllarda yaşanan köklü değişimler ve değişen rekabet anlayışı işletmeleri yeni yönetim yaklaşımları arayışına sokmuştur. Bu çalışma yeni yönetim anlayışlarından biri olan paydaş yaklaşımı üzerinde durmaktadır. Paydaş ...
Örgütlerde mobbingin etkileri ve TÜLOMSAŞ-Türkiye Lokomotif ve Motor Sanayi A.Ş.'de bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Mobbing, örgütsel yaşamda sıkça karşılaşılan, fakat nedenleri ve etkileri kolayca gözlenemeyen yıkıcı bir olgudur. Mobbingin etkin bir şekilde yönetilmesi için öncelikle örgütlerde mobbinge ilişkin farkındalığın arttırılması ...
Perakende mağaza atmosferinin müşterilerin satın alma kararı üzerindeki rolü : Eskişehir ilindeki alışveriş merkezi müşterileri ile bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Rekabetin yoğun olarak yaşandığı perakendecilik sektöründe, başarılı olmanın tek yolu müşterilerin beklenti ve isteklerini karşılamak ve bir farklılık yaratmaktır. Ürün ve fiyat konusunda çok fazla farklılık yaratma şansı ...
Veri zarflama analizi ile İstanbul'da bulunan özel hastanelerin etkinliklerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışmada, çok sayıda girdi ve çıktının bulunmasından dolayı karar verme birimlerinin etkinliklerinin ölçülmesinin güç olduğu durumlarda kullanılan veri zarflama analizi (VZA) yöntemi incelenmiştir. Parametrik olmayan ...
Kurumsal yönetim uygulamalarının bir iç paydaş olarak çalışanların bağlılığına etkisi üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Son yıllarda bir çok işletme, işletme yönetimi alanındaki en önemli gelişmelerden biri olan OECD tarafından yayınlanan kurumsal yönetim ilkelerine uyum sağlamak için birbiriyle rekabet içine girmiş ve bunu topluma duyurmayı ...
Kredi kartı kullanımında etkili olan faktörlerin çoklu uygunluk analizi ile incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu çalışmada, değişkenler arasındaki ilişkileri belirleyebilmek için kullanılan çok değişkenli betimleyicı veri analizi tekniklerinden biri olan uygunluk analizi incelenmiştir. Bu analizde veri yapısının yorumlanması için, ...
Mobil kanallar yoluyla pazarlama iletişimi süreci ve üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamaya ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Son yıllarda teknolojinin hızla gelişmesinin bir sonucu olarak mobilite kavramı günlük yaşamımızda önemli bir yer tutmaktadır. Başta cep telefonu olmak üzere dizüstü bilgisayarlar, tablet PC'ler, PDA'lar, akıllı telefonlar ...