Search
Now showing items 1-10 of 228
Amaca yönelik pazarlama çabalarının tüketicilerin margarin markası seçimine etkisi ve Ankara ili Keçiören ilçesi süpermarketlerinde yapılan uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Amaca yönelik pazarlama 1980’li yıllardan bu güne başta Birleşik Devletler olmak üzere pek çok batılı ülkede uygulanmakta olan bir pazarlama iletişimi faaliyetidir. Son yıllarda ülkemizdeki şirketlerce de uygulamada kendisine ...
E-hizmet kalitesinin e-müşteri bağlılığına etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Teknolojik ilerlemeler son yüzyılda pazarlamada çok büyük değişikliklere yol açarak hem işletmelere yeni fırsatlar sunmuş, hem de karşı karşıya bulundukları rekabetin daha da artmasına neden olmuştur. Bu durum işletmeleri ...
Barter sisteminin Eskişehir'de kullanılmamasının nedenleri : Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi'nde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Günümüzde işletmeler sadece birbirleriyle değil, zorlu ekonomik koşullarla da mücadele etmek durumundadır. Mevcut koşullar işletmelerin katlandıkları finansman maliyetlerini önemli ölçüde arttırmakta ve faaliyetlerini ...
Tüketici elektroniği ürünlerinin internet üzerinden pazarlanması ve üniversite öğrencilerinin tüketici elektroniği ürünlerini internetten satın alma faaliyetlerine yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Hızlı gelişmekte olan teknoloji ve yenilikler tüketici elektroniği ürünleri, internet, elektronik ticaret ve elektronik pazarlama gibi kavramlar getirmiştir. Gelişen teknoloji ile hayatı kolaylaştıran internet ya da cep ...
Hizmet işletmelerinde insan kaynağının önemi ve insan kaynakları yönetim fonksiyonlarının kullanımı üzerine özel hastanelerde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Hizmet sektöründe her geçen gün artan rekabet nedeniyle rekabet üstünlüğü kazanmanın yolu insan kaynağında fark yaratmaktan geçmektedir. Bunun farkında olan hizmet işletmeleri insan kaynakları yönetim fonksiyonlarına gereken ...
2008 kriziyle başlayan süreçte işletmelerde kriz yönetimi ve kriz ile risk ilişkisi : bir seramik işletmesinde uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Birçok işletmenin 2008 ekonomik kriziyle birlikte zorluklarla karşılaştığı bilinen bir gerçektir. Bununla birlikte, bazı işletmelerin krizlerden zarar almadan çıktıkları ve hatta krizin ortaya çıkardığı fırsatlardan ...
Negatif politik reklamın etkileri üzerine İstanbul'un Kartal ilçesinde bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2011)
Politik reklamcılık kavramı profesyonel olarak 1980'lerden itibaren Türkiye'de görülmeye başlanmıştır. Politik reklamcılığın bir alt türü olan negatif politik reklam sa 1987 seçimlerinde görülmeye başlanmıştır. Kısaca ...
Tüketicilerin organik tekstil ürünleri satın alma davranışını etkileyen değişkenler üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Organik tekstil ürünleri üretimi ve tüketimi özellikle son yıllarda yaygınlaşmaya ve gelişmeye başlamıştır. Organik tekstil ürünü, çevre ve insan sağlığına zarar veren herhangi bir kimyasal girdi veya genetiği değiştirilmiş ...
Bulanık TOPSIS yönteminin bir kamu hastanesinde iç kaynaklardan hemşire seçimine uygulanması
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Örgütler, amaçlarına ulaşmak için ihtiyaç duydukları insan gücünü iç ve dış kaynaklarını kullanarak karşılarlar. Kamu kurumları, boş olan pozisyonlar için ihtiyaç duydukları işgücünü, gerekli niteliklere sahip olmaları ...
Türkiye'de iç denetimin kamu ve özel sektör uygulamaları açısından karşılaştırılması ve bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu çalışma, gerek kamu gerek özel sektörde önemi giderek artan iç denetim faaliyetlerinin, sektörler arası karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. Bu bağlamda iç denetçi ise alımı, kurum içi pozisyon, görev, yetki ve sorumluluklar, ...