Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2020-08-25T09:01:24Z
dc.date.available2020-08-25T09:01:24Z
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.citationKoçdar, S, Eby, G, Karadağ, N, Okur, M. R. (2016). TeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 2 (2), 2-7.en_US
dc.identifier.issn2149-2360
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/24541
dc.description.abstractTeknolojinin sunduğu olanaklar sayesinde öğrenen başarısının çevrimiçi ortamlarda değerlendirilmesi giderek yaygınlaşmaktadır. Son yıllarda başta açık üniversiteler olmak üzere birçok üniversitenin e-değerlendirme araçlarını kullandığı gözlenmektedir. Öte yandan, e-değerlendirme uygulamalarında güvenliğe ve öğrenen kimliğinin doğru teşhis edilmesine ilişkin sorunlar sınavların geçerli ve güvenilir olarak gerçekleştirilmesini engellemektedir. Bu yazının amacı, Avrupa Komisyonu Horizon 2020 kapsamında desteklenen ve e-değerlendirme konusunda Avrupa’nın öncü projelerinden biri olan TeSLA Projesi’ni tanıtmaktır. Katalonya Açık Üniversitesi’nden Dr. Anna Elena Guerrero’nun koordinatörlüğünde yürütülen TeSLA, öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sisteminin tasarımı, geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesini içermektedir.en_US
dc.description.abstractOnline assessment of student learning is becoming widespread owing to the opportunities that technology offers. Many universities, especially open universities, have been using e-assessment tools in recent years. On the other hand, issues regarding security and identification of learners prevent implementing valid and reliable e-assessment practices. The purpose of this paper is to introduce TeSLA Project which is funded by the European Commission in the context of Horizon 2020, a pioneering project in e-assessment in Europe. Coordinated by Dr. Anna Elena Guerrero from the Open University of Catalonia, TeSLA Project involves designing, developing, implementing and evaluating an adaptive trust-based e-assessment system.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjecte-Değerlendirmeen_US
dc.subjectTeSLAen_US
dc.subjectAçık ve Uzaktan Öğrenmeen_US
dc.subjecte-Assessmenten_US
dc.subjectTeSLAen_US
dc.subjectOpen and Distance Learningen_US
dc.titleTeSLA Projesi: öğrenme ortamları için uyarlanabilen ve güvenilir bir e-değerlendirme sistemien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAçıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0003-2639-4987en_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage2en_US
dc.identifier.endpage7en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorKoçdar, Serpil
dc.contributor.institutionauthorEby, Gülsün
dc.contributor.institutionauthorKaradağ, Nejdet
dc.contributor.institutionauthorOkur, Muhammet Recep


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster