Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Havayolu web sitelerinin gizlilik politikaları
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Elektronik ticaret teknolojilerindeki gelişmeler ve online seyahat müşterilerinin sayısındaki artışlar, bu yeni pazarlama ortamında havayolu işletmelerine pekçok fırsat ve rekabet üstünlüğü sunmaktadır. İnternet, havayolu ...
Elektronik ticaretin havayollarına etkileri ve Türkiye'deki havayollarında elektronik ticaretin etkilerinin araştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)
Günümüzde geleneksel ticaretin yapısı gelişen iletişim ve bilgi teknolojilerinin etkileriyle daha farklı bir hal almıştır. Özellikle internetin ticaret aracı olarak kullanılması elektronik ticaret kavramının ortaya çıkmasına ...
Havayolu işletmelerinin sosyal paylaşım sitelerindeki sayfalarında elektronik müşteri sadakati oluşturulabilmesine etki eden faktörler
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Günümüzde teknoloji alanında yaşanan hızlı gelişmelerle beraber, işletmelerin pazarlama plan ve faaliyetleri bu doğrultuda yeniden şekillenmeye başlamıştır. Bu yeni şekillenme, sosyal medya sitelerini ortaya çıkarmış ve ...
Reklamın etkinliğini artıran bir araç olarak havayolu web sitelerinin içerik analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2002)
Uygunluğu, 24 saat ulaşını imkanı ile seyahat müşterilerine seyahat ürününü araştırma, planlama ve rezerve etmek için esnek seçenekler sunan İnternet ve online hizmetler havayolu seyahatinin güçlü bir parçası haline ...