Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri
Göster/ Aç
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2017Yazar
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi
0000-0003-2862-3544
Boz Yüksekdağ, Belgin
Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterKünye
Boz Yüksekdağ, B. (2017). Açık ve uzaktan öğrenmede destek hizmetleri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 3 (3), 4-8.Özet
Açık ve uzaktan öğrenmede öğrenciyi çekme, hizmet etme ve programda tutmanın başarısı öğrenci destek hizmetlerinin çok iyi
olmasına bağlıdır. Teknik destek ve hizmet sağlayan öğreticilerin, akademik planlama ve programlamacıların, teknik asistanların
yetersizliği ya da yokluğu öğrenenlerde endişe yaratmakta ve öğrenme sürecini karmaşık hale getirmektedir. Bu bağlamda açık
ve uzaktan öğrenme ortamlarında eğitsel ve teknik destek olanağının yaratılması öğrenenlerin başarısı üzerine etkilidir. In open and distance learning, the success of attracting, serving and keeping students depends on the student support services
being very good. The inadequacy or lack of technical assistants, teachers, technical planners and programmers who provide
technical support and services creates worry and complicates the learning process. In this context, the creation of educational and
technical support in open and distance learning environments is influential on the success of learners.
Kaynak
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları DergisiCilt
3Sayı
3Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/24688Koleksiyonlar
- Cilt :3 Sayı (3) [8]
- Makale Koleksiyonu [45]