Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Tat algısı için dilden daha fazlası mı gerekli? Tat testi üzerine bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Tüketici davranışları yazınında tat algısı ile ilgili yeterince araştırma bulunmamaktadır. Gıda ve içecek işletmeleri ürünlerine yönelik tüketici tepkilerini anlamaya
ve kontrol etmeye çalışmaktadır. Bunun yanında işletmeler ...
Suç teorileri ışığında Türkiye’de kaçakçılık olgusu: Toplumsal nedenleri, boyutları ve algısı
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Kaçakçılık, çok boyutlu ve çok aktörlü olarak canlı ya
da cansız her türlü varlığın üzerinden gerçekleştirilebilen yasadışı faaliyetlerdir. Türkiye gündeminde, uyuşturucu, akaryakıt, göçmen kaçakçılığı gibi haber değeri
olan ...