Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Havayolu işletmelerinde yeni hizmet geliştirme faaliyetleri ve Türkiye'deki havayolu işletmelerinin yeni hizmet geliştirme uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 1998)
Havayolu işletmelerinin hizmet vermek istedikleri faaliyet alanını belirleyerek, pazarlarını bölümlemeleri ve müşterilerini tanımlamaları, başarılı ve etkin hizmet sunumu açısından önem taşımaktadır. Müşteri ve pazar ...
Havayolu işletmelerinde kriz yönetimi ve bir model önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 1997)
Kriz yönetimi 80'lerin başında halkla ilişkiler alanında uzmanlık alanı olarak başlamıştır. Sosyal, politik ve teknolojik gelişmeler halkla ilişkilerin kriz yönetimi üzerinde yoğunlaşmasını sağlamıştır. Kriz yönetimi, ...
Ticari yolcu uçaklarının alınmasında değerlendirme kriterleri ve geniş gövdeli uçaklarda bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Hava yolu şirketlerinin kurulmasında filo oluştururken veya filoya yeni bir uçak alınmak istendiğinde, günümüzün yolcu isteklerinin karşılanması ve sektörde iyi bir yer edinebilmek amacıyla en doğru uçak tercihinin yapılması ...