Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBaybars, Miray
dc.date.accessioned2020-12-29T07:12:21Z
dc.date.available2020-12-29T07:12:21Z
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.citationBaybars, M. (2016). Nöropazarlama araştırmalarının sosyal bilim felsefesi açısından değerlendirilmesi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 16 (Özel Sayı), 207-218.en_US
dc.identifier.issn2667-8683
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/25258
dc.description.abstractNörobilimsel çalışmaların tüketicileri anlamak, davranışlarını tahminleyebilmek, tüketici davranışını pazarlama araştırmasını gerçekleştiren taraf lehine değiştirebilmek üzere kullanılmaya başlaması son yıllarda pazarlama akademisyenleri ve uygulayıcıları arasında sıklıkla tartışılan bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır. Nöropazarlama çalışmalarının pazarlama uygulamaları açısından değerlendirilmesi oldukça önemli olmakla birlikte, bu konunun kapsamlı bir değerlendirmesinin yapılması akademik açıdan da büyük önem arz etmektedir. Bu çalışmada, nöropazarlama araştırmalarının sosyal bilimler açısından önemli olduğu düşünülen yaklaşımlar perspektifinden değerlendirilmesinin yanı sıra, araştırma yönteminin olumlu ve olumsuz yönlerinin de irdelenmesi amaçlanmaktadır.en_US
dc.description.abstractUtilization of neuroscience, in order to understand, estimate and manipulate consumers’ behavior in favor of the party that carries on the research, is being discussed frequently among marketing academicians in the recent years. Although the evaluation of neuromarketing research is very important from the aspect of marketing applications, making a comprehensive evaluation regarding the issue from the academic aspect is also vital. The purpose of this research is to evaluate neuromarketing researches through the perspective of major approaches in social sciences and investigate the positive and negative aspects of the research method.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectNörobilimen_US
dc.subjectNöropazarlamaen_US
dc.subjectPazarlama Araştırmasıen_US
dc.subjectSosyal Bilim Felsefesien_US
dc.subjectNeuroscienceen_US
dc.subjectNeuromarketingen_US
dc.subjectMarketing Researchen_US
dc.subjectPhilosophy of Social Sciencesen_US
dc.titleNöropazarlama araştırmalarının sosyal bilim felsefesi açısından değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeLuating neuromarketing studies through the lens of philosophy of social sciencesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issueÖzel Sayıen_US
dc.identifier.startpage207en_US
dc.identifier.endpage218en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster