Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErsoy, Nezihe Figen
dc.date.accessioned2021-09-21T07:43:43Z
dc.date.available2021-09-21T07:43:43Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26108
dc.description.abstractÖzel etiket markası olarak bilinen perakendeci markalı ürünler, tüketiciler tarafından farklı nedenlerle tercih edilmektedir. Sürekli değişen ekonomik çevreye tüketiciler tarafından farklı tepkiler verilmektedir. Pazarlamacılar da belirli ürün gruplarında belirli stratejiler geliştirmek, uygulamak ve zamanla değişen ekonomik çevreye uyum sağlamak zorundadırlar. Bu çalışmada, Perakendeci markalı ürün grubunda temizlik ürünlerinin tüketiciler tarafından tercih edilme nedenleri araştırılmıştır. Araştırma verileri Eskişehir ilinde ikamet eden 322 tüketici ile yapılan anket sonucunda elde edilmiştir. Araştırmada elde edilen veriler SPSS programıyla analiz edilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖzel Etiket Markasıen_US
dc.subjectPerakendeci Markasıen_US
dc.subjectUlusal Markaen_US
dc.titleTüketicilerin perakendeci markalı temizlik ürünlerini tercih etme nedenleri : Eskişehir ilinde bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorHüseynov, Elçin


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster