Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÇakır, Gülcan
dc.date.accessioned2022-09-15T06:16:42Z
dc.date.available2022-09-15T06:16:42Z
dc.date.issued2021en_US
dc.date.submitted2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26838
dc.description.abstractBu tezde ortaöğretimde kullanılan Almanca A1.1 düzeyi “Deutsch Schülerbuch A.1.1 für Gymnasien” isimli ders kitabının dört temel dil becerisine nasıl yer verdiği incelenmektedir ve bu bağlamda dinleme, yazma, okuma ve konuşma becerilerine değinilmekte, hangi kapsamda ele alındıkları açıklanmaktadır. Alıştırmaların verilen kriterlere uygunluk gösterip göstermediği değerlendirilmektedir. Yapılan Literatür taraması sonucunda elde edilen veriler doğrultusunda bir ders kitabında yer alan alıştırmaların becerilerin hangi yoğunlukta ne kadar ve hangi beceriyi hedeflediği, yani ne türde kullanıldığını yansıttığı var sayılabilir olduğundan böyle bir yol izlenmiştir. Analizin önemli olarak görülmesinin sebebi, güncel olarak kullanılan ders kitabının dili oluşturan dört temel beceriye ne derecede yer vermiş olmasıdır.en_US
dc.language.isodeuen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDeutsch Schülerbuchen_US
dc.subjectDers Kitabı Analizien_US
dc.titleDie Sprachlichen Fertigkeiten im Deutsch Schülerbuch A1.1 : eine Lehrwerkanalyseen_US
dc.title.alternativeDeutsch Schülerbuch A1.1. ders kitabındaki dilsel beceriler : bir ders kitabı (içerik) analizien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorAdanır, Büşra


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster