dc.contributor.advisor | Çakır, Gülcan | |
dc.date.accessioned | 2022-09-15T06:16:42Z | |
dc.date.available | 2022-09-15T06:16:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.date.submitted | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/26838 | |
dc.description.abstract | Bu tezde ortaöğretimde kullanılan Almanca A1.1 düzeyi “Deutsch Schülerbuch A.1.1 für Gymnasien” isimli ders kitabının dört temel dil becerisine nasıl yer verdiği incelenmektedir ve bu bağlamda dinleme, yazma, okuma ve konuşma becerilerine değinilmekte, hangi kapsamda ele alındıkları açıklanmaktadır. Alıştırmaların verilen kriterlere uygunluk gösterip göstermediği değerlendirilmektedir. Yapılan Literatür taraması sonucunda elde edilen veriler doğrultusunda bir ders kitabında yer alan alıştırmaların becerilerin hangi yoğunlukta ne kadar ve hangi beceriyi hedeflediği, yani ne türde kullanıldığını yansıttığı var sayılabilir olduğundan böyle bir yol izlenmiştir. Analizin önemli olarak görülmesinin sebebi, güncel olarak kullanılan ders kitabının dili oluşturan dört temel beceriye ne derecede yer vermiş olmasıdır. | en_US |
dc.language.iso | deu | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Deutsch Schülerbuch | en_US |
dc.subject | Ders Kitabı Analizi | en_US |
dc.title | Die Sprachlichen Fertigkeiten im Deutsch Schülerbuch A1.1 : eine Lehrwerkanalyse | en_US |
dc.title.alternative | Deutsch Schülerbuch A1.1. ders kitabındaki dilsel beceriler : bir ders kitabı (içerik) analizi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Adanır, Büşra | |