Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÇakır, Gülcan
dc.contributor.authorDaşdemir, Emre
dc.date.accessioned2023-06-13T11:33:57Z
dc.date.available2023-06-13T11:33:57Z
dc.date.issued2022en_US
dc.date.submitted2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/27185
dc.description.abstractBu tez ''günümüz almanca derslerinde fonetiğin anlam ve önemi" konusunu ele almaktadır. İlk olarak almanca dersini etkileyen bir çok faktör vardır ve fonetik bunlardan biridir. Bir dili tam anlamı ile öğrenebilmek için o dil temelden öğrenilmelidir. Bütün faktörler büyük bir role sahip olabilirler. İletişimde sadece ne söylendiği değil aynı zamanda nasıl söylendiği de önemlidir bundan dolayı öncelikle en başta gerekli bilgilere sahip olunması gerekmektedir. Türk ve alman dillerinin benzerlikleri veya farklılıkları bu tezde özellikle fonetik açısından incelenecektir. Türk ve Alman dillerinin fonetik kuralları ve öğrencilerin en başta potansiyel olarak yaptıkları hatalar da aynı zamanda bu tezin konusudur. Son olarak bu tezde Alman ve Türk dillerinin bir karşılaştırması söz konusudur. Türkçe eklemeli diller grubundanır Almanca ise çekimli diller grubundandır bu yüzden Türk öğrenciler almanca öğrenirken doğal olarak bazı hatalar yaparlar. Bu hatalar örnek cümleler ile bu çalışmada gösterilecektir. Dillerin şekilleri ve yapısı burada en önemli rolu oynuyorlar.en_US
dc.language.isodeuen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFonetiken_US
dc.subjectFonolojien_US
dc.subjectAlmancaen_US
dc.titleDie bedeutung der phonetik im heutigen DaF-Unterrichten_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster