dc.contributor.author | Güner, Halim | |
dc.date.accessioned | 2024-03-18T12:04:50Z | |
dc.date.available | 2024-03-18T12:04:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | en_US |
dc.identifier.citation | Güner, H. (2022). Üniversite-okul ortaklığı. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 8 (1), 94-100. | en_US |
dc.identifier.issn | 2149-2360 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/28067 | |
dc.description.abstract | Öğretmenlerin profesyonel gelişiminin bir ayağı olan üniversite okul ortaklığı ülkemizde az değinilen ve pratik olarak az uygulanan bir konudur. Değerlendirmeye konu olan kitap tam da bu noktaya eğilmektedir. Öğretmenlerin profesyonel gelişimini farklı ülke örneklerinden geniş bir çerçevede ele alan kitap, sonraki bölümlerde üniversite okul ortaklığı uygulamalarını ele alarak konuyu derinleştirmiştir. Türkiye örneklerine de değinen kitap hali hazırda uygulanan bir örneğe dahil olan öğretmenler ile yapılan kapsamlı görüşmeler ile uygulamanın tüm yönlerini gözler önüne sermiştir. Kitap ülkemizde eksik olan üniversite okul ortaklığının nasıl olması gerektiği yönünde verilen değerli öneriler ile son bulmuştur. Sonuç olarak kitap ciddi bir açığı kapatmak ve ileride olabilecek üniversite okul ortaklıklarına rehber olmak yönlerinden faydalı ve önemli bir katkı sağlamıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Öğretmen | en_US |
dc.subject | Profesyonel Gelişme | en_US |
dc.subject | Üniversite-Okul Ortaklığı | en_US |
dc.title | Üniversite-okul ortaklığı | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 8 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 94 | en_US |
dc.identifier.endpage | 100 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı | en_US |