Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorEren, Oytun
dc.contributor.authorErdem, Ayşe Özge
dc.date.accessioned2024-05-23T06:09:40Z
dc.date.available2024-05-23T06:09:40Z
dc.date.issued2023en_US
dc.date.submitted2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/28302
dc.description.abstractBu çalışmada Claude Debussy Keman ve Piyano Sonatı yapısalcı bir bakış açısı gözetilerek ele alınmıştır. Debussy’nin üç notadan oluşan bir motiften yola çıkarak nasıl bütünlüklü bir yapıya ulaştıg gerek keman gerek piyano partisinde yer alan cümlelerin incelenmesiyle ortaya konmuş; motiflerin eser içerisindeki daglımı ve sergiledig gelişim, grafik örnekleri içerisinde tek tek analiz edilerek gösterilmiştir. Bu analizler dogultusunda, bestecilerin yapısal düşünceleri gözetilmeksizin yapılan her türlü yorumlamanın yüzeysel bir ifadeden öteye gidemeyeceg, dolayısıyla hiçbir şekilde derin ve entelektüel bir bakış açısına ulaşılamayacag anlatılmak istenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDebussyen_US
dc.subjectSonaten_US
dc.subjectKemanen_US
dc.subjectPiyanoen_US
dc.subjectYapıen_US
dc.titleClaude Debussy keman ve piyano sonatının yapısal analizien_US
dc.typeartThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesien_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster