Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGirmen, Pınar
dc.contributor.authorYıldırım, Demet
dc.date.accessioned2024-07-22T07:58:49Z
dc.date.available2024-07-22T07:58:49Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationGirmen, P, Yıldırım, D. (2019). İlkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamaları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF), 3 (4), 227-238.en_US
dc.identifier.issn2602-2249
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/28487
dc.description.abstractBu araştırma, ilkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamalarını betimlemeyi amaçlamaktadır. Verilerin toplanmasında doküman incelemesi ve yarı yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılmış ve betimsel analiz yöntemi ile incelenmiştir. Çalışma grubunu oluşturan okul ve öğretmenlerin seçimi, amaçlı örnekleme yöntemlerinden maksimum çeşitlilik örneklemesi yöntemi ile yapılmıştır. Sonuç olarak, öğretmenlerin Türkçe dersinde her öğrenme alanını yeterince kapsayacak ölçme değerlendirme uygulamalarına yer vermediği ortaya çıkmıştır. Öğretmenlerin Türkçe dersinde daha çok sonuç değerlendirme tekniklerini kullandıkları süreç değerlendirmenin ise sistematik bir biçimde yapılmadığı görülmüştür.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAna Dili Eğitimien_US
dc.subjectTürkçe Eğitimien_US
dc.subjectÖlçme ve Değerlendirmeen_US
dc.titleİlkokul 4. sınıf Türkçe dersi kapsamında ölçme ve değerlendirme süreci uygulamalarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (AUJEF)en_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesien_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.startpage227en_US
dc.identifier.endpage238en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster