Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAlıç, Mehmet
dc.contributor.authorAğaoğlu, Esmahan
dc.date.accessioned2010-06-11T17:21:08Z
dc.date.available2010-06-11T17:21:08Z
dc.date.issued1986
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3144
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6121en_US
dc.description.abstractYükseköğrenim gören öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim programları ile yükseköğretimdeki başarı dereceleri arasındaki ilişkilerin incelenmek istendiği bu araştırmanın evrenini, Anadolu Üiversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi'nin tüm öğrencileri, örneklem grubunu ise 1983-1984 ve 1984-1985 öğretnim yıllarında İstatistik ve Tarih Bölümlerine kayıt yaptıran ve birinci yıl sonunda sınıf geçme notları elde edilebilen 274 öğrenci oluşturmaktadır. Fakültedeki öğrenci kayıtları taranarak elde edilen veriler "Varyans Analizi" ve "Ortalamalararası Farklar Testi" kullanılarak çözümlenmiştir. Araştırmanın amacına bağlı olarak test edilen dereceler sonucunda, farklı ortaöğretim programlarından gelen öğrencilerin İstatistik ve Tarih Bölümleri'nde ulaştıkları başarı düzeyleri birbirinden farklı; genel lise fen kolundan gelen öğrencileride diğer programlardan gelen öğrencilere göre bu bölümlerde daha başarılı bulunmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretim programlarıen_US
dc.subjectEğitim -- Müfredat programlarıen_US
dc.titleFarklı ortaöğretim programlarından gelen öğrencilerin yükseköğretimdeki başarılarının incelenmesien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVIII, 90 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster