dc.contributor.advisor | Özsoy, Yahya, 1926-1996 | |
dc.contributor.author | Gökdağ, Dursun | |
dc.date.accessioned | 2015-07-15T07:23:40Z | |
dc.date.available | 2015-07-15T07:23:40Z | |
dc.date.issued | 1985 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3145 | |
dc.identifier.uri | | en_US |
dc.description | Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 6938 | en_US |
dc.description.abstract | Araştırmacının amacı, Açıköğretim Fakültesi (AÖF) ders kitaplarını, seçilmiş bir uzmanlar grubu ve öğrenci görüşleri açısından değerlendirmek ve uygulamaya yönelik öneriler geliştirmektir. Araştırma, AÖF birinci sınıfta okutulan 6 dersin 13 ve 21. üniteleri (toplam 12 ünite) üzerinde yapılmıştır. AÖF'ün danışmanlık hizmeti verdiği 18 bölgeden seçilen 500 öğrenci ve üç üniversiteden seçilen 6 öğretim üyesine uygulanan anket sonuçlarına göre, 1) Üniteler, amaçların davranışsal terimlerle ifade ediliş bakımından "yetersiz"; 2) Amaçların gerçekleşmesi için öğrenciye önerilen etkinlikler bakımından "orta"; 3) İçerik düzeni ve bilgilerin sunuluşu bakımından "orta" ya da "yetersiz"; 4) Yazılı anlatımın ve görsel öğelerin anlaşılırlığı, amaç-içerik uygunluğu, üslup, cümle uzunluğu ve fiziki okunabilirlik bakımından "yeterli"; 5) Anında kontrol sorularının anlaşılırlığı, ait olduğu bilginin özüyle ilişkisi bakımından "yeterli" bulunmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | Uzaktan öğretimde basılı materyaller : Açıköğretim Fakültesi örneği | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XXII, 166 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |