dc.contributor.advisor | Şeniş, B. Fethi | |
dc.contributor.author | Gürcan, Ayşen | |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T07:22:18Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T07:22:18Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3196 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 6277 | en_US |
dc.description.abstract | Çağımızda gözlenmekte olan hızlı değişimler, tüm sosyal sistemlerde olduğu gibi eğitim sisteminde de yepyeni gelişmelere, yepyeni sorunlara neden olmaktadır. Bu sorunların çözümleri için bir çok alanda olduğu gibi eğitimde de geleneksel uygulamalar yetersiz kalmakta, çağın sağladığı yeni teknoloji ve yaklaşımların eğitim sistemlerine uyarlanması, kaçınılmaz bir zorunluluk biçiminde ortaya çıkmaktadır. Eğitimde teknolojiden yararlanma, bilgisayar destekli eğitim, uzaktan öğretim gibi yaklaşımlar, sözü edilen çözüm arayışlarını tipik örnekleridir. Eğitim sisteminin bir alt sistemi olarak hizmet içi eğitimin de benzer olgularla karşı karşıya olması doğal bir sonuçtur. Sanayi ve hizmet sektörünün günümüzde ulaştığı boyutlar, bu kuruluşlarda çalışan personelin hizmet içi eğitimlerinin gerçekleştirilmesi için yeni yaklaşımları gerekli kılmaktadır. Bu çalışma, belirli koşullara sahip kurumlar için, hizmet içi eğitimin uzaktan öğretim yaklaşımıyla uygulanması konusunu irdelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Uzaktan öğretim | en_US |
dc.subject | Hizmet içi eğitim | en_US |
dc.title | Hizmet içi eğitimi uygulamalarında uzaktan öğretim tekniğinin kullanılabilirliği : köy grup teknisyenleri için bir program önerisi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | X, 96 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |