dc.contributor.advisor | Gökdağ, Dursun | |
dc.contributor.author | Gürer, Sibel | |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T16:23:23Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T16:23:23Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3197 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 6290 | en_US |
dc.description.abstract | "Bilgisayar Destekli Öğretim ve Öğretmen Eğitimi" konulu bu çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde bilgisayar ile ilgili tanıtıcı bilgiler, bilgisayarın ne olduğu, tarihi gelişimi, sistemin temel elemanları ve bilgi işlem sistemleri yer almaktadır. İkinci bölümde bilgisayarın eğitimde kullanılması, eğitsel yararları ve sınırlılıkları, bilgisayara dayalı eğitim-öğretim uygulamaları ve bu uygulamalardan Bilgisayar Destekli Öğretim ayrıntılı olarak verilmiştir. Üçüncü bölümde ise, Bilgisayar Destekli Öğretim'de öğretmenlerin yazılım kullanımı için hizmet-içi öğretim programı hazırlama modeli yer almaktadır. Öğretmenlerin yazılım kullanımı için öncelikle bilgisayarı tanıması ve kullanabilmesi gerekmektedir. Bu çalışmada, halen çalışmakta olan öğretmenleri bilgisayar destekli öğretimde görev alabilecek yeterliliklerden, bilgisayarı tanıma ve kullanma yeterliliğine sahip kılacak bir hizmet içi eğitim programının nasıl hazırlanabileceği modelleştirilmektedir. Çalışma kaynaklara dayalıdır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Öğretmenler -- Yetiştirme | en_US |
dc.subject | Bilgisayar destekli öğretim | en_US |
dc.title | Bilgisayar destekli öğretmen eğitimi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | VI, 60 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |