Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÜstünoğlu, Ülkü
dc.contributor.authorTeker, Durali
dc.date.accessioned2014-06-12T07:23:26Z
dc.date.available2014-06-12T07:23:26Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3199
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6807en_US
dc.description.abstractBu araştırma ile eğitim süreci içinde (başarıyı doğrudan etkilediği bilinen öğretim yöntemlerinden) öğrenci katılımlı (saynergoji) öğretim yöntemi ile geleneksel öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisi deneysel olarak ortaya konulmaya çalışılmıştır. Araştırmada, karşılaştırmayı temel alan gerçek deneme modellerinden, öntest-sontest kontrol gruplu deneme modeli uygulanmıştır. Araştırmanın örnekleminin seçilmesi ve grupların oluşturulması kademeli şans yöntemi uygulanarak sistematik yolla belirlenmiştir. Uygulama sonucu elde edilen verilere dayanılarak şu sonuç elde edilmiştir; öğrenci katılımlı öğretim yapılan deney grubu, geleneksel öğretim yapılan kontrol grubundan daha başarılı olduğu ortaya çıkmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖlçme ve değerlendirme, Eğitimdeen_US
dc.subjectÖğrenci merkezli öğretimen_US
dc.titleÖğrenci merkezli öğretim (saynergoji) yöntemiyle geleneksel öğretim yönteminin öğrenci başarısına etkisi : uygulamalı bir araştırmaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 65 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster