Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇelik, Hakan
dc.contributor.authorBaşaran, Bülent
dc.date.accessioned2014-07-24T11:11:05Z
dc.date.available2014-07-24T11:11:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/323
dc.description.abstractElektronik hizmetler (e-hizmetler), birçok yönden geleneksel türdeşlerinden farklı oldukları için halihazırda kullanılmakta olan hizmet kalitesi modelleri, algılanan e-hizmet kalitesi kavramını açıklamakta yetersiz kalmaktadır. Dolayısıyla bu çalışmanın amacı, yapısal bir algılanan e-hizmet kalite modeli geliştirmektir. Belirlenen amaç doğrultunda, karşılıklı görüşmeyle gerçekleştirilen anket yardımıyla 571 bireysel e-hizmet kullanıcısından veri toplanmış ve Kısmi En Küçük Kareler (PLS) tekniği kullanılarak, oluşturulan e-hizmet yapısal modelinin geçerliliği test edilmiştir. Araştırma sonucunda algılanan e-hizmet kalitesinin, hizmet sitesinin tasarım kalitesi, sistem kalitesi, basarım kalitesi ve müşteri ilişkileri kalitesi tarafından etkilendiği bulunmuştur.en_US
dc.description.abstractSince electronic services (e-services) are different from their traditional counterparts in many aspects, conventional service quality models remain insufficient to capture the perceived e-service quality concept. Therefore, the aim of this study is to develop a structural perceived e-service quality model. According to the predetermined aim, the research data were collected from 571 individual eservice customers through a face-to-face questionnaire and Partial Least Squares (PLS) technique was used to test the validity of research model. Perceived e-service quality was found to be effected by service site design quality, system quality, outcome quality and customer relationship quality at the end of current research.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAlgılamaen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectElektronik Hizmeten_US
dc.subjectPLSen_US
dc.subjectPerceptionen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.subjectElectronic Serviceen_US
dc.subjectPLSen_US
dc.titleBireysel Müşteriler Tarafından Algılanan Elektronik Hizmet Kalitesien_US
dc.title.alternativePerceived Electronic Service Quality By Individual Customersen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster