dc.contributor.advisor | Ağaoğlu, Esmahan | |
dc.contributor.author | Namlu, Nuri | |
dc.date.accessioned | 2004-05-20T16:48:43Z | |
dc.date.available | 2004-05-20T16:48:43Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3260 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 156069 | en_US |
dc.description.abstract | Eğitim sistemi kendini çevreleyen toplumsal, politik, ekonomik sistemlerle sürekli etkileşim içindedir. Bu sistemlerdeki değişme ve gelişmeler eğitim sistem ve kuramlarını etkileyerek onlara ilişkin beklentilerin artmasına ve çeşitlenmesine neden olmaktadır. Bu beklentilerin karşılanması nitelikli lider yöneticileri gerektirmektedir. Bu araştırmanın amacı, ilköğretim okul yöneticilerinin ekip liderliği düzeyleri ve çatışma eğilimlerini belirlemektir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okul yöneticileri | en_US |
dc.subject | Liderlik | en_US |
dc.title | İlköğretim okul yöneticilerinin ekip liderliği özellikleri ve iletişim becerilerine dayalı çatışma eğilimleri | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | [XV], 76 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |