Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSelvi, Kıymet
dc.contributor.authorSökmen, İlke
dc.date.accessioned2007-05-31T08:55:55Z
dc.date.available2007-05-31T08:55:55Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3369
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 354766en_US
dc.description.abstractYabancı dille eğitim veren ya da yoğun yabancı dil eğitimi uygulayan Anadolu liseleri ve özelokullar ile üniversiteler dışındaki okulları bitirenlerin, uzun yıllar İngilizce eğitimi almalarına karşın bu dili etkin biçimde kullanamadıkları gözlenmektedir. Bunun nedenlerinden biri, öğrencilerin nasıl çalışacaklarını, çalışırken ya da öğrenirken öğrenme stratejilerinden nasıl yararlanacaklannı bilmemeleridir. Okullarda tüm öğrenmelerde olduğu gibi yabancı dil öğrenmede de öğrencilerin öğrenme stratejilerinden yararlanabilmeleri için çeşitli öğrenme stratejilerini öğrenmeleri ve onları etkili bir biçimde uygulayabilmeleri gereklidir. Bu da öğrenme stratejilerinin okullarda öğretmenler tarafından öğretimi ile olanaklıdır. Ancak, bunun da etkili biçimde gerçekleştirilmesinde öğretmenlerin öğrenme stratejileri ve onların öğretimi ile ilgili yererli bilgiye sahip olmalarının ve daha da önemlisi bunların yararlılığına inanmalarının büyük payı vardır. Bu araştırmanın amacı, ilköğretim okullarıyla liselerde görev yapan İngilizce öğretmenlerinin öğrenme stratejilerinin öğretimine ilişkin inançlarının belirlenmesidir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİngiliz dili -- Öğretimen_US
dc.subjectİngiliz dili -- Programlı öğretimen_US
dc.subjectÖğrenme stratejilerien_US
dc.subjectÖğrenme teknikleri -- Öğretimen_US
dc.titleİngilizce öğretmenlerinin strateji öğretimi ile ilgili inançlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXV, 82 y. + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster