Konu "Satisfaction" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Demiryolları İşletmesi’nde Müşteri Tatmininin Ölçülmesi Ve Bir Uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2004)TCDD İşletmesi’nde müşteri tatmininin ölçülmesine yönelik bu çalışmada anket çalışması ile ilgili analizler kullanılmıştır. Oluşturulan kuramsal çerçevenin ve TCDD İşletmesi ile ilgili verilen bilgilerin yanı sıra. anket ... -
Eğitim Hizmetlerinin Pazarlanmasında Hizmet Kalitesinin Ölçümü Ve Algılanan Hizmet Kalitesi İle Öğrenci Memnuniyeti Arasındaki İlişki
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Günümüzde, üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biri kaliteli eğitimdir. Kaliteli bir eğitim için ise, eğitim hizmetlerini alan örgencilerin beklentilerini ve algılamalarını çok iyi anlamak gerekmektedir. Bu ... -
Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
(Anadolu Üniversitesi, 2014)İşletmeler, müşterilerinin kendilerini tercih etmesini ve bu tercihin uzun süre devam etmesini isterler. Bu tercih işletmenin riskini azalttığı gibi, karlılıkları üzerinde de olumlu etkiye sahiptir. Benzer şekilde, ... -
Kuruma Bağlılığı Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modelleriyle Araştırılması: Özel Ve Devlet Bankası Örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2006)Çalışma, özel ve devlet bankası müşterilerinin sunulan hizmetlerden memnuniyetleri ile bankaya bağlılıklarını arasındaki ilişkiyi bir model yardımıyla betimlemek amacıyla tasarlanmıştır. Bu amaçla, Eskişehir’de bir devlet ...