Konu "University Students" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğrencilerinin Kredi Kartı Kullanımlarına Yönelik Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu çalışmanın amacı, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde öğrenim gören öğrencilerin kredi kartı kullanımına yönelik tutumlarını boyutlandırmak ve söz konusu bu boyutların çeşitli ... -
Lisans eğitim programlarının finansal okuryazarlık düzeyine etkisinin araştırılması: Türkiye örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmada lisans eğitim program içeriklerinin finansal okuryazarlığa etkisi araştırılmıştır. Finansal Okuryazarlığın eğitim programları ile kazanılabilen yaşamsal bir yetenek olması çalışmanın temel varsayımıdır. Finansal ... -
Öğrencilerinin Kariyer Değerlerini Açıklamada Kişiliğin Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2012)Çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin kariyer değerlerini açıklamada kişiliğin etkisi olup olmadığını ortaya koymaktır. Çalışmada ayrıca öğrencilerinin kariyer değerlerinin belirlenmesinde cinsiyet, sınıf, bölüme ... -
Türk Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Değerleri ve Kişilik Özellikleri Üzerine Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerinin yaşam değerleriyle kişilik özelliklerinin örtüşen yönlerini incelemektir. Araştırmada kullanılan yöntem, ilişkisel tarama modelidir. Araştırmanın örneklemini; ÖSS alanlarından ... -
Türkiye'de Üniversite Öğrencilerinin Seyahat Türü Tercihlerinin İncelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2014)Artan seyahat olanakları ve ulaşımında düşen fiyatlarla beraber, seyahat etmek her geçen gün çok daha kolay hale gelmiştir. Yaşanan bu gelişmeler üniversite öğrencilerinin öğrenim gördükleri şehirlerden evlerine ve dünyayı ... -
Üniversite Öğrencilerinin İşgören Adayı ve Tüketici Olarak Aile İşletmelerine Yönelik Tutum ve Niyetleriyle ilgili Bir Araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu çalışmada amaçlanan üniversite öğrencilerinin aile işletmeleri hakkındaki eğitim sonrası kariyer planlarına yönelik ve tüketici olarak tutum ve niyetlerinin ölçülmesi, öğrencilerin demografik özelliklerinin aile ...