dc.contributor.advisor | Bakır, Öğün | |
dc.contributor.author | Kaya, Ahmet | |
dc.date.accessioned | 2014-07-01T16:38:29Z | |
dc.date.available | 2014-07-01T16:38:29Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3566 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 7889 | en_US |
dc.description.abstract | Çağdaş sanat anlayışımda konu olarak köy insanını ele aldım. Çünkü teknolojik gelişimin beraberinde getirdiği birçok sorunu, özellikle yıkıma karşın, benim insanlarım doğal ortamlar içerisinde ve hayvanla içiçedir. Resimlerimde ışık irreel kaynaktan ve ışık amacıyla değil, figürlerin form yapısını ortaya çıkarmak için alınmıştır. Resimlerimde kesin konturları eriterek leke bütünlüğü sağlamaya çalıştım. Böylece mass-espas ilişkisini uzam içerisinde eriterek yumuşattığımı söyliyebilirim. Resimlerimde ki asıl mesaj beyazın kanatlı hayvanla verilmesidir. Böylece tavuklardaki beyazla, özgürlüğün ve barışın, kadınlardaki beyaz eşarpla da düşüncenin temizliğini vurguladım. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İnsan figürü, Sanatta | en_US |
dc.title | Yöresel sanat anlayışım içerisinde insan ve doğa ilişkisi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | VI, 89, XIX y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |