Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBalpınar, Zülal
dc.contributor.authorKopkallı, Handan
dc.date.accessioned2014-06-03T09:31:16Z
dc.date.available2014-06-03T09:31:16Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4034
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8772en_US
dc.description.abstractDeyimler, yabancı dil eğitimi öğrencileri için o dilin en zor öğrenilen öğelerinden biridir. Bunun nedeni, deyimlerin bir kaç sözcüğün bir araya gelmesi ile oluşması ve bu sözcüklerin tek başlarına taşıdıkları anlamdan soyutlanıp anlamsal bir bütünlük kazanmalarıdır. Bu etken, deyimlerin yalnız kullanımında değil, anlaşılmalarında ve tanınmalarında da güçlük çıkarır. Bu nedenle, bu çalışma Türk öğrencilerinin İngilizce deyimleri ne denli anladıkları, algıladıkları ve tanıdıkları konusunda durum saptamayı amaç lamıştır. Giriş bölümünde problem ve bu çalışmanın amacı belirtilmektedir. Birinci bölümde deyimin değişik tanımları ve sınıflandırılması üzerinde durulmuştur. İkinci bölüm ise deyimlerin iletişiminde ve yabancı dil öğrenimindeki önemini tartışmaktadır. Üçüncü bölümde, araştırma yöntemi, dördüncü bölümde ise bulgular yer almaktadır. Son bölümde ise bulguların yorumunu ve önerileri içermektedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİngiliz dili -- Deyimleren_US
dc.titleA study on comprehension of English idioms by Turkish learnersen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 128 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster