Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorDurmuşoğlu Köse, Gül
dc.contributor.authorYüksel, Oya
dc.date.accessioned2014-06-03T09:34:28Z
dc.date.available2014-06-03T09:34:28Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4043
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 10529en_US
dc.description.abstractBu tez ortaöğretimde Türk ve yabancı İngilizce öğretmenlerinin sınıflarındaki öğretmen-öğrenci, öğrenci arasındaki sözsel etkileşimi tanımlamayı ve karşılaştırmayı amaçlamıştır. Söz konusu etkileşime ilişkin bilgi edinmek için bu sınıflar 'etkileşim analiz yöntemi' kullanılarak gözlenmiştir. Bu yüzden birinci bölümün ilk ünitesinde etkileşim analiz yönteminin geçmişte ne amaçlarla, ne zaman, nerede kullanıldığı kısaca verilmiştir. Birinci bölümün diğer üniteleri problemi, çalışmanın amacını, denencelerini, önemini, alanını, sınırlılıklarını ve tanımları kapsar. İkinci bölümde çalışmayla ilgili kaynak taranmıştır. Üçüncü bölümde ise araştırma yöntemi ayrıntılı bir şekilde verilmiştir. Dördüncü bölüm bulgularla ilgilidir. Bu bölümde gözlem yoluyla elde edilmiş bulguların çözümlenmesi ve yorumlanması söz konusudur. Son bölümde bu çalışmayla ulaşılan sonuçlar ve ileriye dönük araştırmalar için ve öneriler yer almaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEtkileşim analizi, Eğitimdeen_US
dc.titleA comparative study of verbal interaction patterns used in Turkish EFL classesen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIV, 153 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster