dc.contributor.advisor | Durmuşoğlu Köse, Gül | |
dc.contributor.author | Moğol, Füsun | |
dc.date.accessioned | 2014-07-01T16:39:07Z | |
dc.date.available | 2014-07-01T16:39:07Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/4057 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 11253 | en_US |
dc.description.abstract | Şarkılar ve okuma parçalarıyla kelime öğretimini karşılaştıran bu çalış ma beş bölümden oluşmaktadır. Çalışma, yabancı dil düzeyleri aynı olan iki grup ile gerçekleştirilmiştir. Birinci bölümde şarkıların dil öğretimindeki yeri kısaca özetlenmiştir. Aynı bölümde sorun, çalışmanın amacı, araştırmanın ölçütleri ve araştırmanın genişliği ve sınırlamaları da yer almaktadır. İkinci bölümde çalışmanın konusuyla ilgili daha önceden yazılmış esrlerin taraması yapılmıştır. Aynı bölümde kelime öğretiminde sınav tekniklerine de kısaca değinilmiştir. Üçün cü bölümde araştırmanın düzenlenmesi, deneklerin seçimi, çalışmayla ilgili verilerin derlenmesi ve bu verilerin analizi konuları yer almaktadır. Gruplara uygulanan testlerden edinilen veriler dördüncü bölümde istatistiksel a çıdan incelenmiştir. Beşinci ve son bölümde sonuçların değerlendirilmesi gerçekleştirilmiş ve daha ilerki çalışmalara temel sağlayacak öneriler geti rilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İngiliz dili | en_US |
dc.subject | Sözcük öğretimi | en_US |
dc.title | Teaching vocabulary through songs | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | IX, 77 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |