dc.contributor.advisor | Gülmez, Gülnihal | |
dc.contributor.author | Türkmen, Cihan | |
dc.date.accessioned | 2014-07-01T09:19:08Z | |
dc.date.available | 2014-07-01T09:19:08Z | |
dc.date.issued | 1992 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/4067 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 12467 | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, iletişimsel yaklaşımın hangi ölçülerde daha etkili olduğunu gözlemlemek için, dilbilgisi öğretiminde kullanılan iki farklı yaklaşımın karşılaştırılmasıdır. Veriler, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fransızca Bölümü öğrencileriyle gerçekleştirilen bir çalışmayla elde edilmiştir. Giriş bölümünde sorun kısaca tanıtılmış ve araştırmanın amacı sunulmuştur. Birinci bölümde, iletişimsel yaklaşım ve dilbilgisinin bu yaklaşımdaki yeri özetlenmiştir. İkinci bölüm, iletişimsel yaklaşımın temel noktalarından birini oluşturan anlamsal dilbilgisi çerçevesinde gelişmektedir. Üçüncü bölümde kuramsal dayanaklarımızın bir öğretim ortamında sınanması söz konusudur. Sınıfta yapılan çalışma ve elde edilen sonuçlar sunulmuş ve tartışılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | fra | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Fransız dili | en_US |
dc.subject | Dilbilgisi, İletişimsel yaklaşım | en_US |
dc.title | L'enseignement de la grammaire dans la classe F.L.E | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XI, 120 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |