Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGülmez, Gülnihal
dc.contributor.authorTürkmen, Cihan
dc.date.accessioned2014-07-01T09:19:08Z
dc.date.available2014-07-01T09:19:08Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4067
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 12467en_US
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, iletişimsel yaklaşımın hangi ölçülerde daha etkili olduğunu gözlemlemek için, dilbilgisi öğretiminde kullanılan iki farklı yaklaşımın karşılaştırılmasıdır. Veriler, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fransızca Bölümü öğrencileriyle gerçekleştirilen bir çalışmayla elde edilmiştir. Giriş bölümünde sorun kısaca tanıtılmış ve araştırmanın amacı sunulmuştur. Birinci bölümde, iletişimsel yaklaşım ve dilbilgisinin bu yaklaşımdaki yeri özetlenmiştir. İkinci bölüm, iletişimsel yaklaşımın temel noktalarından birini oluşturan anlamsal dilbilgisi çerçevesinde gelişmektedir. Üçüncü bölümde kuramsal dayanaklarımızın bir öğretim ortamında sınanması söz konusudur. Sınıfta yapılan çalışma ve elde edilen sonuçlar sunulmuş ve tartışılmıştır.en_US
dc.language.isofraen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFransız dilien_US
dc.subjectDilbilgisi, İletişimsel yaklaşımen_US
dc.titleL'enseignement de la grammaire dans la classe F.L.Een_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXI, 120 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster