dc.contributor.advisor | Kocadoru, Yüksel | |
dc.contributor.author | Başaran, Bora | |
dc.date.accessioned | 2014-07-02T17:11:52Z | |
dc.date.available | 2014-07-02T17:11:52Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/4146 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 163987 | en_US |
dc.description.abstract | Dünya yeni iletişim ve enfomıasyon teknolojileri ile küçülmektedir. Bu gelişmelerin Yabancı Dil Öğretimini ve Öğrenilmesini -Yabancı Dil olarak Almanca'yı da ne derece etkilediği ve değiştirdiği görülmektedir. Gelişmeler doğal olarak Türkiye için de geçerli olmaktadır. Türkiye'de ikinci yabancı dil (Almanca) için yeni bir Yabancı Dil Programı yürürlüğe girdi. Bu çalışma ile ikinci yabancı dil ders kitabı olan '"Hallo, Freunde!-6" hakkında, ders kitabının ders programını gerçekleştirmede önemli bir faktör olması nedeniyle elde edilen ilk veriler toplanmaya çalışılmıştır. Bu çalışma ile Türkiye'de ikinci yabancı dil olarak Almanca alanında ilk defa hazırlanmış "Hallo, Freunde!-6" ders kitabının Milli Eğitim Bakanlığı 'nın belirlemiş olduğu ikinci yabancı dil olarak Almanca hedeflerine ve Nürnberg Kriterleri'ne ne derece ulaşılabildiği ve gerçekleştirilebildiği saptanmaya çalışılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | deu | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Alman dili -- Öğretim (Orta) -- Yabancılar | en_US |
dc.title | Lehrbuchanalyse Hallo, Freunde!-6 im Bereich Deutsch als zweite Fremdsprache an den Türkischen Primarschulen : (am Beispiel der Lehrenden und des curriculums) | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XI, 105 y. : resim. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |