Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÇekiç, Hasan
dc.contributor.authorEş, Şener
dc.date.accessioned2014-07-03T16:57:23Z
dc.date.available2014-07-03T16:57:23Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4158
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 171615en_US
dc.description.abstractTestlerden toplanan veriler, öğretim tiplerinin etkinliğini araştırmak amacıyla iki-yönlü varyans analizi ve Tukey testi ile analiz edilmiştir. Aynı zamanda, hangi öğretim tipinin diğerine göre daha etkili olduğunu bulmak içinse tek-yönlü varyans analizi ve Tukey testinden yararlanılmıştır. Elde edilen verilerin istatiksel çözümlemesi sonucunda Girdi Akışı öğretim tipinin etkili olmadığı, fakat Girdi+Üretim ve Girdi- Üretim+Dönüt öğretim tiplerinin, aynı etkiye sahip olduğunu ve hedef yapıların öğrenilmesinde anlamlı derecede etkili olduğu bulunmuştur. Öğretim tiplerinin uzun dönemdeki etkileri için de benzer bulgulara varılmıştır. Sonuç olarak, üretime dayalı yapıya odaklanma öğretim tipinin, düzeltici dönüt ile desteklense de desteklenmese de, İngilizce’nin yabancı dil olarak öğrenilmesinde etkili olduğu görülmüştür.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİkinci dil edinimien_US
dc.subjectDil ve diller -- Öğretimen_US
dc.subjectOdaklanma (Dilbilim)en_US
dc.titleApplying focus on form in EFL classes : focus on form through input flood, output, and corrective feedbacken_US
dc.title.alternativeYapıya odaklanma yönteminin İngilizce sınıflarda uygulanması.en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIII, 125 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster