dc.contributor.advisor | Çekiç, Hasan | |
dc.contributor.author | Eş, Şener | |
dc.date.accessioned | 2014-07-03T16:57:23Z | |
dc.date.available | 2014-07-03T16:57:23Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/4158 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 171615 | en_US |
dc.description.abstract | Testlerden toplanan veriler, öğretim tiplerinin etkinliğini araştırmak amacıyla iki-yönlü varyans analizi ve Tukey testi ile analiz edilmiştir. Aynı zamanda, hangi öğretim tipinin diğerine göre daha etkili olduğunu bulmak içinse tek-yönlü varyans analizi ve Tukey testinden yararlanılmıştır. Elde edilen verilerin istatiksel çözümlemesi sonucunda Girdi Akışı öğretim tipinin etkili olmadığı, fakat Girdi+Üretim ve Girdi- Üretim+Dönüt öğretim tiplerinin, aynı etkiye sahip olduğunu ve hedef yapıların öğrenilmesinde anlamlı derecede etkili olduğu bulunmuştur. Öğretim tiplerinin uzun dönemdeki etkileri için de benzer bulgulara varılmıştır. Sonuç olarak, üretime dayalı yapıya odaklanma öğretim tipinin, düzeltici dönüt ile desteklense de desteklenmese de, İngilizce’nin yabancı dil olarak öğrenilmesinde etkili olduğu görülmüştür. | en_US |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İkinci dil edinimi | en_US |
dc.subject | Dil ve diller -- Öğretim | en_US |
dc.subject | Odaklanma (Dilbilim) | en_US |
dc.title | Applying focus on form in EFL classes : focus on form through input flood, output, and corrective feedback | en_US |
dc.title.alternative | Yapıya odaklanma yönteminin İngilizce sınıflarda uygulanması. | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XIII, 125 y. : resim. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |