dc.contributor.advisor | Hoşcan, Yaşar | |
dc.contributor.author | Yazar, Pelin | |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T05:16:25Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T05:16:25Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/4317 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 339664 | en_US |
dc.description.abstract | Bu tez; okullardaki öğretmenlerin birbirleriyle haberleşmesini kolaylaşmak, soru bankası hazırlamaları, günlük, ünite ve yıllık ders planlarını yapmaları, haftalık ders programlarına ulaşmaları, sınıflar ve dersler hakkında bilgi edinmeleri, okuldaki duyuru ve sınavlardan haberdar olmaları, mevzuatlara ulaşmaları, doldurulması gereken formları zaman kaybetmeden doldurmaları, öğrenci notlarını girmeleri için hazırlanmıştır. Aynı zamanda bu tezde; yöneticilerin ders teftiş raporu ve sicil notututmaları; nöbet günlerini ayarlamaları, Okul Aile Birliği ve öğrenci bilgilerini görmeleri sağlanmıştır. Bunun için Bilişim Sistemi ve öğretmenin görevleri açıklanmıştır. Daha sonra sistemde kullanılacak veriler analiz edilmiş ve varlık-ilişki modeli kullanılarak Öğretmen Bilişim Sistemine yönelik bir veritabanı tasarlanmıştır. Veritabanı programı olarak MS Access kullanılmıştır. Veritabanında bulunan bilgilerin ekran ortamına ve başka ortamlara aktarılması için Visual Basic kullanılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Veri tabanı tasarımı | en_US |
dc.subject | Öğretmenler | en_US |
dc.subject | Bilgisayar destekli öğretim | en_US |
dc.title | Öğretmen bilişim sistemleri | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Fen Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XII, 91 y. + 1 CD-ROM. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |