Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTaşcı, Deniz
dc.contributor.authorKaranfil, Ayhan
dc.date.accessioned2013-09-30T09:59:45Z
dc.date.available2013-09-30T09:59:45Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/6416
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Sivil Havacılık Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 164401en_US
dc.description.abstractBu tezde Kalite, Toplam Kalite Yönetimi ve havayolu işletmelerinde uygulanma prosedürleri incelenmiştir. İç ve dış müşterilerin tatminlerinin en yüksek düzeyde sağlanması şeklinde özetlenebilen Toplam Kalite Yönetimi öncelikle üretim sektöründe daha sonra hizmet sektöründe kabul görmüştür. Toplam Kalite Yönetimi, üst düzey yöneticiden en alt çalışana kadar bir kültür değişimini gerektirmektedir. Uygulama safhasında çok çeşitli problemlerle karşılaşılmakta bu problemlerin çözümlenmesi ve istenilen standartlara ulaşılması uzun süreler almaktadır. Havayolu işletmelerinde en öncelikli politika emniyettir. Bunun yanısıra ulusal ve uluslararası kural ve standartlar havayolu şirketlerinin kalite politikalarını önemli ölçüde belirlemektedir. Bu kural ve standartlar sağlandıktan sonra şirket içi kalite programı oluşturulur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectToplam kalite yönetimien_US
dc.subjectHavayolları -- Kalite kontrolüen_US
dc.titleHavayolu işletmelerinde toplam kalite yönetimien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentFen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 70 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster