dc.contributor.advisor | Nalçakan, Meral | |
dc.contributor.author | Kandemir, Özge | |
dc.date.accessioned | 2015-06-01T13:54:06Z | |
dc.date.available | 2015-06-01T13:54:06Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/6663 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, İç Mimarlık Anasanat Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 338755 | en_US |
dc.description.abstract | Postmodern toplumda müzeler, öğrenmenin sürekliliği ilkesine dayalı yaşam boyu eğitim veren kurumlar olarak, dışa dönük bir yapılanma sergilemektedir. Yaşam boyu eğitim verme sürecinde, yaşantılara dayalı çok yönlü öğrenme ortamları olarak müzelerin etkin kullanımını sağlama hedefiyle, müzelerin içeriği ve bu içeriğin bireylere aktarılış yöntemleri değişmektedir. Pedagojik değişim olarak nitelendirilen bu gelişme, kentsel bağlamı, genel mekan kurgusu, sergileme biçimleri, çoklu araçlar ve iletişim teknolojileriyle tUm müze tasarımına biçim vermektedir. Bu çalışma modern toplumdan postmodern topluma geçiş sürecinde yaşanan pedagojik değişimin müze tasarımına etkilerini, bilgi tabanında ve eğitim çevrelerinde meydana gelen değişimler çerçevesinde inceleyerek değerlendirmeyi amaçlamaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Müze mimarisi | en_US |
dc.subject | Sanat müze mimarisi | en_US |
dc.title | Değişen pedagojik yaklaşımın çağdaş müze tasarım anlayışına etkileri | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Güzel Sanatlar Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | IX, 117 y. : resim. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |