Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorNalçakan, Meral
dc.contributor.authorKandemir, Özge
dc.date.accessioned2015-06-01T13:54:06Z
dc.date.available2015-06-01T13:54:06Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/6663
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, İç Mimarlık Anasanat Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 338755en_US
dc.description.abstractPostmodern toplumda müzeler, öğrenmenin sürekliliği ilkesine dayalı yaşam boyu eğitim veren kurumlar olarak, dışa dönük bir yapılanma sergilemektedir. Yaşam boyu eğitim verme sürecinde, yaşantılara dayalı çok yönlü öğrenme ortamları olarak müzelerin etkin kullanımını sağlama hedefiyle, müzelerin içeriği ve bu içeriğin bireylere aktarılış yöntemleri değişmektedir. Pedagojik değişim olarak nitelendirilen bu gelişme, kentsel bağlamı, genel mekan kurgusu, sergileme biçimleri, çoklu araçlar ve iletişim teknolojileriyle tUm müze tasarımına biçim vermektedir. Bu çalışma modern toplumdan postmodern topluma geçiş sürecinde yaşanan pedagojik değişimin müze tasarımına etkilerini, bilgi tabanında ve eğitim çevrelerinde meydana gelen değişimler çerçevesinde inceleyerek değerlendirmeyi amaçlamaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüze mimarisien_US
dc.subjectSanat müze mimarisien_US
dc.titleDeğişen pedagojik yaklaşımın çağdaş müze tasarım anlayışına etkilerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentGüzel Sanatlar Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 117 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster