Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖz-Alp, Şan
dc.contributor.authorBir, Ali Atıf
dc.date.accessioned2015-05-06T14:19:36Z
dc.date.available2015-05-06T14:19:36Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8450
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6508en_US
dc.description.abstractBu araştırmada tutundurma stratejisini: . Tutundurma stratejisini etkileyen değişkenlerin analizi . Tutundurma hedeflerinin belirlenmesi . Tutundurma araçlarının görevlendirilmesi . Faaliyetlerin bütünleştirilmesi ve uyumlaştılması . Tutundurma harcamalarının tahmini başlıkları altında inceleyeceğiz. Bundan sonraki ikinci bölümde yeni mamul, işletmeler ve tüketiciler açısından ayrı ayrı tanımlanarak, yeni mamul geliştirme sürecinin safhaları anlatılacaktır. Üçüncü bölümde yeni mamul tutundurma faaliyetlerini etkileyen denetlenebilir ve denetlenemeyen değişkenler üzerinde durulacak, dördüncü bölümde ise yeni mamul tutundurma strateji geliştirilirken geçilmesi gereken safhaları incelenecektir. Beşinci bölümde 1987 yılının ikinci yarısında işletmeye alınması düşünülen PETLAS Lastik Sanayi ve Ticaret A.Ş.'nin piyasaya süreceği, "PETLAS" Markalı mamul grubunun yeni mamul tutundurma stratejisi uygulama olarak yer almaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYeni ürünleren_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectSatış geliştirmeen_US
dc.subjectReklamcılıken_US
dc.titleYeni mamul tutundurma stratejisi Petlas uygulamasıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 165 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster