Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorMaviş, Fermani, 1952-2008
dc.contributor.authorBağardı, Seyhan
dc.date.accessioned2014-03-27T10:09:33Z
dc.date.available2014-03-27T10:09:33Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8453
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 7394en_US
dc.description.abstract29 Kasım 1987 erken genel seçimleri Türk seçmenlerin pek alışık olmadığı bir kavramı gündeme getirmiştir. Bu da siyasi partilerin seçim kampanyalarına reklama yer vermeleri ve reklam ajanslarıyla çalışmalarıdır. Birinci bölümde demokrasinin ülke içindeki oluşumuna katkıda bulunan siyasi partiler ele alınmıştır. Siyasi partilerin tanımı, parti sistemleri, Türkiye'deki tarihsel gelişimi ve örgütlenmesi açıklanmıştır. İkinci bölümde politik iletişim süreci ve reklamın politik iletişim aracı olarak kullanılması, politik reklamların Türkiye'deki tarihsel gelişimi yer almıştır. Üçüncü bölümde ise; politik reklam kampanyalarında uygulanabilecek aşamalar ele alınmıştır. Dördüncü bölümde 29 Kasım 1987 erken genel seçimleri, reklam kampanyaları açısından değerlendirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklamcılıken_US
dc.subjectSiyasal reklamcılıken_US
dc.subjectReklamcılık -- Medya planlamaen_US
dc.subjectSiyasi planlamaen_US
dc.subjectSiyasal partileren_US
dc.titleSiyasi partiler ve reklamcılık 29 Kasım 1987 erken seçimlerindeki reklam uygulamalarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVI, 117 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster