dc.contributor.advisor | Kazancı, Metin | |
dc.contributor.author | Madak, Mirati | |
dc.date.accessioned | 2015-06-29T07:25:01Z | |
dc.date.available | 2015-06-29T07:25:01Z | |
dc.date.issued | 1987 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/8456 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 7597 | en_US |
dc.description.abstract | Bu tez Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İletişim Sanatları Yüksek Lisans tezi olarak hazırlanmıştır. Bu tezin amacı; ortaöğretim örgütlerinde halkla ilişkiler sistemini yapı, yöntem ve araçlar yönünden var olan durumlarını saptamak, halkla ilişkiler sürecini geliştirerek, etkin bir halkla ilişkiler uygulaması için ip uçları yakalamaktır. Bu genel yönelim içinde öncelikle iki amacın gerçekleştirilmesi gözetilmiştir. Birincisi eğitim yöneticilerinin kendi örgütlerindeki halkla ilişkiler sistemini tanıyarak, amaçlarına ulaşmada halkla ilişkilerden ne yolda ve ne ölçüde geçirmek. İkincisi halkla ilişkilerin örgütün amaçlarını gerçekleştirilmesinde etki derecesini öğrenmek. Örgütsel halkla ilişkiler her yöneticinin yararlanması gereken en önemli yönetim fonksiyonlarından biridir. Tüm yönetim görevlerinin görevlerini etkin bir biçimde yerine getirebilmesi için geniş ölçüde bu fonksiyonun kullanılması ve kullanımında da başarı gösterilmesi gerekir. Bunun yanında yönetimin zaman ve emek yönünden halkla ilişkiler sistemi üzerindeki süregelen zaafları genel olarak eğitim yöneticisinin amaçlara dönük olmayan halkla ilişkiler işlemlerinden kurtulmaları için yollar aramak ve eğitim yöneticilerinin eğitim örgütlerinde var olan halkla ilişkiler sorunlarının varlığından haberdar olmaları konuya bakış acımızı oluşturmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okul yöneticileri | en_US |
dc.subject | Öğretim | en_US |
dc.subject | Öğretmen-anababa ilişkileri | en_US |
dc.subject | Anababa-öğretmen ilişkileri | en_US |
dc.subject | Halkla ilişkiler | en_US |
dc.subject | Okullar | en_US |
dc.title | Ortaöğretim yöneticiliğinde halkla ilişkiler : örnek olay Erzincan ili ortaöğretim kurumları | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | IV, 92 s. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |