Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorMaviş, Fermani, 1952-2008
dc.contributor.authorKutlu, Zehra
dc.date.accessioned2014-04-14T16:59:36Z
dc.date.available2014-04-14T16:59:36Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8466
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 7769en_US
dc.description.abstract'Turyağ Anonim Şirketinde Halkla İlişkiler Faaliyetleri' adlı çalışma 4 bölümde incelenecektir. Birinci bölümde halkla ilişkilerin tanımı, amaçları ve halkla ilişkiler faaliyetlerini etkileyen faktörler incelenmiştir. İkinci bölümde halkla ilişkiler faaliyetlerinin uygulandığı kitleler analiz edilmiştir. Üçüncü bölümde halkla ilişkiler faaliyetinde kullanılan araçlar teorik olarak anlatılmıştır. Dördüncü bölümde daha önceki bölümlerde teorik olarak anlatılan Halkla İlişkiler Turyağ Anonim Şirketi'nden örnekler verilerek açıklanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla ilişkiler -- Sanayiien_US
dc.titleTuryağ Anonim Şirketi'nde halkla ilişkiler faaliyetlerien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVIII, 152 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster