Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÜnlü, İlhan
dc.contributor.authorÖzsoy, Nevzat
dc.date.accessioned2014-04-14T07:25:30Z
dc.date.available2014-04-14T07:25:30Z
dc.date.issued1989
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8467
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 7804en_US
dc.description.abstractGünümüzde, uluslararası pazarlama yapan firmaların faaliyetlerini incelediğimizde, firmaların uluslararası pazarlarda etkinlik sağlayabilmeleri için modern pazarlama anlayışını benimseyip uygulamaları gerekmektedir. Çünkü, faaliyetlerin sürdürüleceği yurtdışı pazarlar, yurtiçi pazarlardan çok farklı özellikler taşımaktadır. Bu farklılıklar, değişik müşteri grupları, değişik rekabet modelleri vb. şekillerde ortaya çıkmaktadır. Rekabetin çok yoğun ve değişken olduğu uluslararası pazarlarda, uluslararası pazarlama faaliyetlerinin giderek yoğunlaşması sonucunda, uluslararası pazarlama araştırmaları, stratejileri ve karması elemanları daha da önem kazanmakta ve konuya bilimsel açıdan yaklaşılması gerekmektedir. Sunulan tezde konu değişik açılardan ele alınıp, günümüz uluslararası pazarlama anlayışı açısından geçerlilikleri incelenmektedir. Yabancı pazarlara girmek niyetinde olan ve halen uluslararası pazarlarlamacılar için, uluslararası pazarlamada tutundurma kararları büyük önem taşımaktadır. Tutundurma kararlarının, planlama ve uygulama aşamasında faaliyetlerinin kapsamını pazar payını genişletmek, satışları arttırmak be olumlu firma ve marka imajı oluşturmak biçiminde değerlendirmek mümkündür. Bu temel bilgiler ışığında Türkiye meşrubat pazarında faaliyet gösteren Coca-Cola Corparation Türkiye Şubesi, pazarlama karması elemanları açısından ve özellikle tutundurma kararları açısından incelenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSatış geliştirmeen_US
dc.subjectUluslararası pazarlamaen_US
dc.titleUluslararası pazarlamada tutundurma kararları : Coca-Cola örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVI, 104 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster