Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÜnlü, İlhan
dc.contributor.authorYılmaz, Okşan
dc.date.accessioned2015-05-06T14:17:11Z
dc.date.available2015-05-06T14:17:11Z
dc.date.issued1990
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8472
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6806en_US
dc.description.abstractReklamverenlerin yaratıcılık, medya, araştırma vb. her konudaki isteklerine daha kolay cevap verebilmek, ekonomik, sosyal ve siyasi dalgalanmalar karşısında ayakta kalabilmek için reklam ajanslarının bünyelerine uygun olan organizasyon yapısını benimsemeleri gerekir. Bu çalışmanın amacı, reklam ajanslarının iletişim süreci içinde olduğu gerçeğiyle yola çıkarak reklam ajansları için uygun olan organizasyon yapısını veya yapılarını olumlu ve olumsuz özellikleriyle ortaya çıkarmaktır. Reklam ajanslarında iki temel fonksiyon bulunmaktadır. Bu fonksiyonlar - Yönetim fonksiyonu - Tennik fonksiyonlardır. Yönetim fonksiyonu ajansın üst kademe yönetimi tarafından gerçekleştirilir. Reklam ajanslarında bulunan teknik fonksiyonlar altı temel grupta toplanmaktadır. - Yaratıcılık bölümü - Medya bölümü - Araştırma bölümü - Dış İlişkiler bölümü - Mali-İdari İşler bölümü - Diğer Hizmetler bölümüdür. Reklam ajanslarının bu temel fonksiyonları yerine getirebilmesi için bünyesine uygun olan organizasyon yapısını benimsemesi gerekir. Faaliyetlerin gruplandırılarak bir organizasyon birimi haline getirilmesi konusunda yapılan araştırmalar, organizasyon yapıları konusunda bazı temel ölçüleri ortaya çıkarmıştır. Bunlar - Sayılara göre - Zaman bakımından - Süreç bakımından - Müşteri bakımından ...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectReklam ajanslarıen_US
dc.titleReklam ajanslarının iletişim süreci içindeki yeri, organizasyon yapıları ve fonksiyonlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVIII, 89 s.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster