Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖz-Alp, Şan
dc.contributor.authorBir, Ali Atıf
dc.date.accessioned2014-12-02T09:27:49Z
dc.date.available2014-12-02T09:27:49Z
dc.date.issued1992
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8478
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 12463en_US
dc.description.abstractBu çalışmada trafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyaları ve bunların etkileri incelenmiştir. İlk önce konuyla ilgili terimler açıklanmış, sürücü davranışlarını açıklayan teorilere yer verilmiştir. Daha sonraki bölümlerde denetim stratejileri, algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampan- yalarının planlanması, denetim faliyetleriyle iletişim kampanyalarının bütünleştirilmesi ele alınmıştır. Son bölümde ise risk ölçümü uygula- ması yapılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectİletişim kampanyalarıen_US
dc.subjectTrafik güvenliğien_US
dc.titleTrafik güvenliğinde algılanan yakalanma riskini yükseltici iletişim kampanyalarıen_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageII, 109 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster