dc.contributor.advisor | Seçim, Hikmet | |
dc.contributor.author | Diker, Ayşegül | |
dc.date.accessioned | 2003-02-27T17:03:29Z | |
dc.date.available | 2003-02-27T17:03:29Z | |
dc.date.issued | 1993 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/8481 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 91337 | en_US |
dc.description.abstract | Kurumlar ve kişiler ister istemez çevreleriyle ilişki için- dedirler. Bu ilişkilerin gilişigüzel yürütülmesi mümkündür. Ancak p- lanlanmış ve belli amaçlara yöneltilmiş ilişkiler hem de kaçınılmaz bir zorunluluktur. Bugün birçokkurum ve kuruluş halkla ilişkilere yer vermekte- dir. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin yürütülmesindedeğişik iletişim araçları kullanılmaktadır. Bunlar yazılı-sözlü ve görsel-işitsel araç- lar olarak sınıflandırılmaktadır. Planlı bir halkla ilişkiler faaliyetlerinin yürütülmesinde en önemli husus, kurumun kendisini kime tanıtacağıdır. Kurumun sesini du- yurmak istediği kitleye ''hedef kitle'' denir. Eğitim kurumlarının he- def kitlesi de öğrenciler, öğretmenler, veliler, okuldaki diğer perso- nel ve çevredeki örgütlü gruplardıt (dernek, federasyon vb.). Halkla ilişkiler faaliyetlerinin yerine getirilmesinde eğitim kurumlarının, hedef kitlenin bütün özelliklerini gözönünde bulundurma- sı zorunludur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Halkla ilişkiler -- Öğretim (Orta) | en_US |
dc.title | Eğitim kurumlarında halkla ilişkiler ve ortaöğretim okullarındaki uygulamalar | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | III, 75 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |