Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGüler, Deniz
dc.contributor.authorAlağaç, Ferda
dc.date.accessioned2014-06-13T11:48:16Z
dc.date.available2014-06-13T11:48:16Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8503
dc.descriptionTez (Yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 118384en_US
dc.description.abstractEğitim İletişimi ve Planlanması Bölümünde eğitim gören öğrencilerin mesleki kimlik kazanmalarında bölümün rolünün ve öneminin ortaya çıkarılmaya çalışıldığı bu çalışma dört ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Eğitim, İletişim, Kişilik, Kimlik ve Eğitim İletişimi konu başlıklarıyla kuramsal çerçeve oluşturulmuş ve mesleki kimlik etrafında sorun anlatılmıştır. İkinci Bölümde araştırmanın yapılacağı araştırma modeli ve örneklemin seçilmesine yer verilmiştir. Çalışmada evren ve örneklemimiz aynı olup E.İ.P., bölümünde 1995-1996 eğitim döneminde eğitim gören 1., 2. ve 3. sınıflar kabul edilmiştir. Üçüncü bölümde ankete verilen cevapların bulgularına ve yorumlanmalarına yer verilmiştir. Dördüncü bölümde araştıram baştan sona özetlenmiş, araştırma sonunda varılan sonuçlara göre araştırmacının kendisi tarafından önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişim, Eğitimdeen_US
dc.subjectEğitim psikolojisien_US
dc.subjectKimlik (Psikoloji)en_US
dc.titleEğitim iletişimi ve planlaması bölümü öğrencilerinin kimlik oluşumunda bölümün rolü ve önemien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpagexi, 81 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster