dc.contributor.advisor | Güler, Deniz | |
dc.contributor.author | Alağaç, Ferda | |
dc.date.accessioned | 2014-06-13T11:48:16Z | |
dc.date.available | 2014-06-13T11:48:16Z | |
dc.date.issued | 1996 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/8503 | |
dc.description | Tez (Yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 118384 | en_US |
dc.description.abstract | Eğitim İletişimi ve Planlanması Bölümünde eğitim gören öğrencilerin mesleki kimlik kazanmalarında bölümün rolünün ve öneminin ortaya çıkarılmaya çalışıldığı bu çalışma dört ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Eğitim, İletişim, Kişilik, Kimlik ve Eğitim İletişimi konu başlıklarıyla kuramsal çerçeve oluşturulmuş ve mesleki kimlik etrafında sorun anlatılmıştır. İkinci Bölümde araştırmanın yapılacağı araştırma modeli ve örneklemin seçilmesine yer verilmiştir. Çalışmada evren ve örneklemimiz aynı olup E.İ.P., bölümünde 1995-1996 eğitim döneminde eğitim gören 1., 2. ve 3. sınıflar kabul edilmiştir. Üçüncü bölümde ankete verilen cevapların bulgularına ve yorumlanmalarına yer verilmiştir. Dördüncü bölümde araştıram baştan sona özetlenmiş, araştırma sonunda varılan sonuçlara göre araştırmacının kendisi tarafından önerilerde bulunulmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İletişim, Eğitimde | en_US |
dc.subject | Eğitim psikolojisi | en_US |
dc.subject | Kimlik (Psikoloji) | en_US |
dc.title | Eğitim iletişimi ve planlaması bölümü öğrencilerinin kimlik oluşumunda bölümün rolü ve önemi | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | xi, 81 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |