dc.contributor.advisor | Şimşek, Ali | |
dc.contributor.author | Çalışkan, Hasan | |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T16:23:23Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T16:23:23Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/8527 | |
dc.description | Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 137980 | en_US |
dc.description.abstract | Bu araştırmada, öğrenme bağlamı ve geribildirim türünün öğrenci başarısı, başarıya ilişkin kişisel güven düzeyi, tutumlar, görevi tamamlamak için kullanılan süre ve öğrenmenin kalıcılığı üzerindeki etkileri incelenmiştir. Araştırmada öğrenme bağlam türleri olarak tanıdık bağlam, yabancı bağlam ve soyut bağlam, geribildirim türleri olarak ise düzeltici geribildirim, açıklamalı geribildirim ve seçmeli geribildirim kullanılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Bilgisayar destekli öğretim | en_US |
dc.subject | Öğretim sistemleri -- Tasarım | en_US |
dc.subject | Programlı öğretim | en_US |
dc.subject | Geribildirim (Psikoloji) | en_US |
dc.subject | Öğrenme psikolojisi | en_US |
dc.subject | Akademik başarı | en_US |
dc.title | Bilgisayar destekli kubaşık öğrenmede geribildirim türü ve öğrenme bağlamının akademik başarı ve tutumlar üzerindeki etkisi | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | XIV, 145 y. : resim. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |