Yeni bir medya olarak internette etkin reklamcılık
Özet
Kitle iletişim araçları tarihsel süreç içinde kendilerini yeniler ve geliştirirler. Bu süreç boyunca yeni medya araçları teknolojik gelişmelerle diğerlerinin yanında yerini alır. Günümüzde çok popüler olan ve popülerliliği her geçen gün daha çok artan yeni medyalardan biri olan internet medyasının teknolojik gelişimi ve hedef kitlesinin büyüme hızı, geleneksel medyalara oranla en hızlı olanıdır. Internet, ilk yaratıldığında bilgiye ulaşım için kullanılan yerel ağlardan oluşuyordu. Şimdi ise evrensel iletişim açısından en etkin olan medyadır. Geleneksel medyaya göre farklılıklar göstermesi, hem görsel tasarımcıları hem de reklamcıları bu yeni medya üzerinde çalışmaya sevketti. Varolan geleneksel modeller bu yeni medyaya uygulanabildi mi, ya da bu modeller çeşitli adaptasyonlara uğrayabildi mi? Teknolojik olarak kendini yenileyen ve kendi içinde yeni iletişim uygulamaları yaratan internet medyası, yeni uygulamalar için hangi pazarlama stratejileri geliştirdi. Bu tezde bu sorular cevaplanacak ve internet nasıl etkili bir reklam aracı olarak kullanılacağı açıklanacaktır.
Bağlantı
https://hdl.handle.net/11421/8546
Koleksiyonlar
- Tez Koleksiyonu [137]