Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBir, Ali Atıf
dc.contributor.authorBüyükerşen, Gökçe
dc.date.accessioned2014-05-15T14:12:17Z
dc.date.available2014-05-15T14:12:17Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8548
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 151584en_US
dc.description.abstractTicaretin gittikçe geliştiği ve rekabetin arttığı günümüz ortamında kendini tanıtma yönünde öncelikle kimlik oluşturmak küçük, büyük tüm kuruluşlar için bir gereklilik halini almıştır. Bunun temel nedeni kurumsal imajın oluşumunun kurum kimliğine bağlı olmasıdır. Günümüz dünyasında modern kurum ve kuruluşların kurum kimliği kavramına verdiği önem giderek artmakta ve uluslararası rekabet ortamında kurum kimliği, kuruluşların stratejik ve etkili bir silahına dönüşmektedir. Özellikle verdikleri hizmetler açısından aralarında pek bir fark kalmayan bankalar için kurumsal kimlik ve imaj kavramları çok daha büyük bir önem taşımaktadır. Son yıllarda yeni bir iletişim teknolojisi olan internet önemli gelişmeler göstermektedir. Kolay kullanımı, ekonomikliği ve hızı sayesinde büyük bir kullanım alanı kazanan internet, endüstriyel toplumdan bilgi toplumuna geçiş yapmaya devam ettiğimiz bu dönemde pazarlama alanında da önemli bir iletişim kanalı olmaya devam etmektedir. Internetle birlikte hayatımıza yeni bir kavram girmiştir. Internet bankacılığı, son derece interaktif, banka ve müşteri arasında birebir ilişki yaratabilen, internetin bankalara sağladığı interaktivitenin en uç noktasıdır. Bu durumda, normal olarak her banka internet bankacılığına geçmeye başlamıştır. Teknolojinin her geçen gün yeni olanaklar sağlaması ve isteyen her bankanın bu teknolojiye sahip olarak tüketicisine hizmet vermesi, sunulan hizmetin her bankada aynı olmasına yol açmıştır. Bu yüzden bankaların rakiplerinden farklılaşmak, müşteri memnuniyetini ve kalıcılığını sağlamak için interneti etkin bir şekilde kullanmaları ve kurumsal kimliklerini web sitelerine de doğru bir şekilde aktarabilmeleri gerekmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectŞirket imajıen_US
dc.subjectBankalar ve bankacılık -- Bilgisayar ağı kaynaklarıen_US
dc.subjectWorld Wide Web (Enformasyon sistemi) -- Ekonomik yönleren_US
dc.subjectBilgisayar ağları -- Planlamaen_US
dc.titleTürkiye'deki bankaların web sitelerinde kurumsal kimliken_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVIII, 252 y. : resim.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster