Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorSürmeli, Fevzi
dc.contributor.authorBaykal, Fahire
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8645
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 11923en_US
dc.description.abstractBu çalışma, işletmelerdeki pazarlama faaliyetlerinin bir bölümünü oluşturan sipariş alma ve satış işlemlerini sistem yaklaşımıyla incelemek amacıyla yapılmıştır. Birinci bmlümün birinci kısmında, yönetim bilgi sistemi genel olarak tanımlanarak alt sistemleri hakkında açıklayıcı bilgiler verilmiştir. Bölümün ikinci kısmında, pazarlamanın tanımı yapılarak pazarlama işlevlerinden bahsedilmiş, bu işlevlerden biri olan ''sipariş alma ve satış işlemleri'' yurt içi ve yurt dışı durumuna göre aşamalar halinde incelenmiştir. İkinci bölümde ise, çalışma konumuza uygun bir işletme seçilerek bu işletmede yurt içi ve yurt dışı sipariş alma ve satış işlemleri sistem yaklaşımıyla incelenerek mevcut sistemin olumlu ve olumsuz yönleri tartışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectSatış geliştirmeen_US
dc.titlePazarlama bilgi sisteminde sipariş alma ve satış işlemleri ve bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage120 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster